avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Buna ziua, sunt elev la liceu in clasa a 11-a si vreau ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Buna ziua, sunt elev la liceu in clasa a 11-a si vreau sa ma inscriu ...

Buna ziua, sunt elev la liceu in clasa a11a si vreau sa ma inscriu la drept, simt ca am chemare. Mie imi place mult sa citesc si ma pasioneaza istoria, chiar daca acum la liceu am ales un profil real, pentru ca cel uman simteam ca nu imi poate antrena mintea. Locuiesc in Constanta si as vrea sa stiu care este parerea dumneavoastra despre universitatea Ovidius? Eu mi-as dori sa ma inscriu in barou, pentru ca avocatura este o profesie liberala, dar nu exclud nici celelalte profesii din domeniul juridic. Ce parere aveti despre afilierea la un partid politic ca absolvent al dreptului? Am vazut multi avocati care acum sunt senatori. Eu mi-as dori sa fac Romania o tara mai buna si de aceea vreau sa ma implic si in politica.
Ultima modificare: Luni, 18 Octombrie 2021
GabrielHont, utilizator
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 23:24, 23 Octombrie 2021
~ Conținut șters la cerere ~
Va multumesc pentru raspunsul incurajant, de la dumneavoastra o persoana care este in domeniu, deoarece multi oameni spun ca nu faci nimic daca alegi aceasta facultate invocand faptul ca sunt prea multi absolventi si ca nu voi gasi post, acum intrebarea mea este: influenteaza numarul de absolventi ridicat, posibilitatea de a gasi un post?. Incerc sa fiu cat se pot de realist si constient de propriile puteri. Chiar sunt curios cum imi va evolua perceptia descoperind realitatile mentionare de dvs. Prefer un drum greu, toata viata mea in sistemul de invatamant am ajuns pe drumul greu vrand,nevrand.

Silvia Zaharia a scris:

Este foarte frumos ceea ce gândiți!