Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog respectuos sa ma ajutati cu o consultanta asupra situatiei urmatoare daca aveti posibilitatea:
Astazi, 25.10.2021, am urcat in tramvaiul notat cu cifra 7 la statia Muzeul George Bacovia.
Personalul delegat pentru control era deja prezent in tramvaiul mentionat mai sus.
Dupa inchiderea usilor, si in timp ce-mi cautam cardul valid de calatorie (pe care aveam deja o suma de bani alocata pentru validarea calatoriei si care a fost folosit chiar cu cateva zile in urma la ultima circulatie cu mijlocul de transport in comun), am fost abordat de catre unul dintre agentii de control care dorea sa verifice faptul ca am un titlu de calatorie validat.
Dupa ce i-am mentionat agentului ca abia am urcat, am fost contracarat cu replica "Nu a existat intentie de validare din partea dumneavoastra."
Dupa mai multe argumente civilizate pe care le-am avut cu domnul agent de control, am acceptat (implicit si semnat) procesul verbal deoarece aveam nevoie sa ajung de urgenta la locul de munca. (Nu stiam ca se poate trimite si acasa documentul daca refuzi semnarea procesului verbal)
As vrea sa inteleg, din punctul dumneavoastra de vedere, aceasta intentie de validare pe care a apreciat-o domnul agent, poate fi atacata in instanta, ea fiind subiectiva?
Si mai presus de atat, ar mai fi de mentionat ca majoritatea datelor scrise pe procesul verbal (numele de familie, numele strazii de domiciliu, ziua si anul intocmirii PV-ului) sunt neinteligibile.
Nu in ultimul rand, randul "Pentru contraventia savarsita se aplica o amenda de: 12329026" are mentionata o suma pe care nu o poti intelege si care are mult prea multe numere ca sa aiba vreun sens.
Prin urmare, este acest proces verbal valid? (va pot trimite si poze daca mi se ofera un loc in care sa le pot atasa)
Imi cer scuze pentru acest mesaj kilometric, dar am vrut sa ma asigur ca m-am facut cat de cat inteles.
Va multumesc anticipat, si astept cu interes un raspuns de la dumneavoastra. (daca mi-ati putea raspunde si cu un simplu "nu te putem ajuta" ar fi de apreciat)
Amenda ratb
blackdragon
Pe scurt, am avut pe abonamentul prietenei o calatorie cumparata de la ghiseu ratb. am validat fara sa apas tasta 2, adica am validat abonamentul ei, nu ... (vezi toată discuția)