avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 690 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Sunt profesor primar și director adjunct la o ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Sunt profesor primar și director adjunct la o școală gimnazială.În ...

Sunt profesor primar și director adjunct la o școală gimnazială.În perioada 1-8 octombrie am fost bolnavă.Când m-am îmbolnăvit, nu am cerut concediu medical, pentru că nu aveam febră, nici simptome covid.A doua zi au apărut simptomele covid.Am anunțat directorul, medicul de familie și am rămas în izolare. Directorul mi-a zis să-mi asigur suplinirea .Așa am și procedat și am stat în izolare 6 zile, lucrând de acasă.După izolare am cerut testare DSP, am primit 3 zile de concediu medical pentru perioada testării, testul a ieșit negativ și totul ar fi fost ok, dar directorul acum vrea să treacă absențe nemotivate pentru zilele din timpul izolării și nu-mi recunoaște nici munca de la domiciliu.Îmi cere adeverință medicală de la orice medic pentru acele zile, care nu se poate rezolva nicicum, pentru că nu e legal.Fiind conflict personal între noi, a manipulat CA, să fiu chemată în fața comisiei disciplinare.Cum pot să mă apăr în fața comisiei? Are dreptul să -mi treacă absențe nemotivate dacă l-am anunțat în prima zi , am ținut zilnic legătura prin telefon cu el și am rezolvat și suplinirea mea pe baza Contractul Colectiv de Munca art.30, punctul 3?Singura mea greșeală e că nu am despus cerere pentru suplinire colegială, crezând în omenia directorului.Ce îmi sfătuiți?
Cel mai recent răspuns: Madalina Mihaela I. Moceanu , Avocat 16:58, 2 Noiembrie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună ziua!
Este o greșeală că nu ați depus o cerere de suplinire și că nu ați adus un certificat medical care sa justifice starea dvs. de sănătate!