Buna ziua!
Intampin probleme la depunerea dosarului pentru acordarea ajutorului de incalzire conform Legii 226/ 2021 privind stabilirea masurilor de protectie sociala pentru consumatorul vulnerabil de energie. Concret, este solicitat de catre angajatii primariei carora m- am adresat, ca formularul cerere/ declaratie sa fie completat de catre titularul contractului de detinere/ inchiriere a locuintei, care trebuie sa fie si titularul contractului de furnizare energie electrica/ gaze naturale.
La insistentele mele mi- au primit dosarul dar nu am primit numar de inregistrare, pentru ca ulterior, in cazul respingerii acestuia, sa ma pot adresa in instanta- conform prevederilor Legii nr. 554 /2004.
Am completat online o sesizare pe site- ul oficial al primarie, dar de asemenea, nu am primit nicio confirmare pe adresa de email privind inregistrarea acesteia... Ce pot face in continuare?
Va multumesc anticipat !
Considerati ca aceasta conditie impusa de catre primaria careia ma adresez are fundament legal?
Personal, am contactat telefonic functionari apartinand diferitelor autoritati ale administratiilor publice locale de pe teritoriul tarii, respectiv Primaria Constanta, Primaria Brasov, Primaria Alba, Primaria Sibiu, Primaria Pitesti, Primaria Ploiesti- pentru consiliere, toti acestia mi- au confirmat faptul ca titularul contractului de detinere/ inchiriere a locuintei, nu trebuie sa fie si titularul contractului de furnizare energie electrica/ gaze naturale. De altfel, este si logic, altfel, proprietarul locuintei ar trebui sa modifice si contractele furnizorilor de utilitati pe numele chiriasului, pentru ca acesta sa poata beneficia de ajutorul de incalzire... Daca se schimba chiriasul anual, se incheie de fiecare data alt contract la furnizorul de energie sau gaze naturale, pe numele noului chirias?
Prevederile aceleiasi legi, se aplica diferit in functie de institutia careia te adresezi?