Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara!
Imi permit sa va cer parerea cu privire la urmatoarea situatie: de curand am trimis la reparat, la un Service din Bucuresti, un aparat de uz casnic. Dupa instiintarea primita ca reparatia a fost efectuata, am acceptat suma comunicata, aparatul mi-a fost expediat prin curier iar cineva din familie l-a preluat si a achitat suma respectiva. Cand am ajuns insa acasa si am probat aparatul am constatat ca avea exact aceeasi nefunctionalitate ca inainte de reparatie - si, in concluzie, am platit banii degeaba.
I-am contactat pe cei de la Service ; bineinteles ca au dat niste explicatii puerile pe care le-am contrazis cu argumente - iar din momentul in care am solicitat sa-mi restituie banii platiti pentru o reparatie, dupa opinia mea, neefectuata, tacere totala.
Suma nu este foarte mare dar, sincer, pentru mine este o chestiune de principiu. Si, dupa modul in care se comporta, cred ca au mai pagubit si pe altii...
Problema este ca factura de reparatie a fost intocmita pe firma sotiei mele si, din cate stiu, nu pot apela la ANPC, fiind un litigiu intre firme.
Astfel incat, v-as ruga sa ma lamuriti :
1. S-a schimbat ceva in legislatie, as putea apela la ANPC? Stiu ca anul trecut a fost in discutie un proiect de lege ca pentru sume sub 5000 lei si firmele (reclamante/pagubite) sa poata apela la ANPC.
2.Daca nu, exista si o procedura simplificata pe care o pot urma? Solutia actionarii in judecata, cu avocat angajat, mi se pare nelucrativa (durata si costuri).
Sau, tinand cont de conditiile actuale din pandemie, se pot face demersuri prin corespondenta, cu implicarea vreunei institutii, organizatii, etc.?
Va multumesc anticipat pentru sprijin si raman cu interes in asteptarea raspunsului Dvs.
1. nu s-a schimbat nimic.
2. puteti apela la un mediator, dar doar in situatia in care service-ul isi recunoaste vina. contrar, tot instanta e solutia.
este o disputa intre profesionisti