In data de 24.11.2016 am lasat in magazinul de unde a fost achizitionat in vederea repararii un telefon. In data de 27.11.2016 am fost anuntat ca reparatia se poate face contracost intrucat telefonul a suferit un soc. Am fost de acord cu costul reparatiei avand in vedere ca aceasta imi asigura continuitatea garantiei. Pe data de 02.12.2016 telefonul a fost expediat din service. Intrucat nu a ajuns in magazin pana astazi, am sunat la firma de curierat. Am primit raspuns ca telefonul a fost pierdut si ca service-ul a inregistrat o reclamatie deja, reclamatie care se poate solutiona in aproximativ 2 saptamani, termenul maxim fiind de 90 zile. Avand in vedere ca astazi au trecut cele 15 zile din data trimiteri in service, termem maxim stipulat in procesul verbal pot solicita inlocuirea produsului fara sa mai platesc costul reparatiei?
Puteti, ca nu e interzis :) Va fi interesant de vazut ce vor dispune cei de la ANPC, orice am zice noi ar fi doar presupuneri fara fundament. Magazinul n-are nicio vina in situatia asta, nu vad cum ar putea fi obligati sa va dea un telefon nou, service-ul nici atat... singurii vinovati sunt cei de firma de curierat. Parerea mea e ca ei ar trebui sa va restituie pretul.