avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. Am o problema cu operatorul de telefonie ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. Am o problema cu operatorul de telefonie RDS-RCS care ...

Buna ziua. Am o problema cu operatorul de telefonie RDS-RCS care mi-a restrictionat accesul la mesagerie, pe motiv ca am trimis prea multe mesaje!!! Am sunat la ei si, initial, mi-au zis ca ar putea fi vorba de o frauda, chipurile ca cineva mi-ar fi putut fura telefonul. Le-am spus ca nu e vorba de asa ceva, ca telefonul e la mine, nu e furat. Le-am spus sa-mi ridice restrictia pentru ca trebuie sa le trimit mesaje clientilor. Ulterior, m-a sunat o domnisoara de la ei si m-a luat la întrebări, sa-i spun daca mesajele le-am trimis in interes personal sau de afaceri, dacă mi-a răspuns cineva dintre cei carora le-am trimis mesaje. I-am spus ca nu este problema lor cui si cate mesaje trimit eu. Si atunci mi-a zis ca, din păcate, restrictia nu va fi ridicata si mi-a invocat un articol 4 din contract. Din pacate, nu mai gasesc contractul. V-as ruga sa-mi spuneti si mie cum ar trebui sa procedez in aceasta situatie. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 11:58, 21 Noiembrie 2021
Faceti o notificare în scris în care sesizati cele mentionate,solicitați copie contract ridicarea restricțiilor.in paralel faceți o sesizare la ANPC etc.
Ultima modificare: Luni, 15 Noiembrie 2021
CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT, Avocat
Ati putea sa-mi dati un model de sesizare, va rog, ca nu stiu cum s-o formulez. Va multumesc.
Gasiti pe site-ul ANPC formularul de reclamatii.
Ok. Va multumesc frumos pentru informatii.
Problema dvs nu este unica pentru RDS, ea se regaseste si la alti furnizori de servicii (telecomunicatii. gaze. electricitate. etc,.), fiecare abonament ales presupune utilizarea serviciilor in scopul in care a fost creat. daca aveti de trimis multe sms-uri in scop de afaceri, exista servicii business dedicate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme garanție / service, reparație telefon rds rcs, digi Staticrzr Staticrzr Buna ziua, Vreau sa vă comunic o problema pe care nu am putut sa o rezolv nici în punctul de lucru nici telefonic. - In data de 31.05.2019, am ... (vezi toată discuția)
Lnlocuire telefon pe garantie shakuri shakuri Buna ziua. In luna iunie 2016 am achizitionat, prin prelungire abonament ,de la RDS-RCS un telefon android. Chiar din prima zi de folosire am observat un ... (vezi toată discuția)
Nu se respecta contractul rcs-rds Wolf23 Wolf23 Buna ziua, am semnat un contract cu rds-rcs in care scrie clar ca o sa primesc si o tableta '' Model 2 '' , reprezentatul cu care am semnat contractul mi-a ... (vezi toată discuția)