recent am infiintat o II,AM FOST LA FINANTE,UNDE AU SPUS CA ACUM DOAR MA INREGISTREAZA.Nu cumva trebuia sa imi elibereze si ceva acte?(certificat fiscal?)si daca am declarat un venit estimativ,sunt asigurat automat la asig. sociale,pensii etc sau trebuie sa trec eu pe la toate.Cum seprocedeaza?
trebuie sa depuneti la finante declaratia de venit estimativ pentru anul 2010.
in functie de aceasta declaratie, veti face si plati anticipate, reprezentand impozit pe venit (16%), in 4 transe egale, trimestrial, pana pe data de 15 a ultimei luni din trimestru (martie, iunie, septembrie si decembrie)
pana pe 25 mai 2011 trebuie sa depuneti declaratia de impunere in care veti trece veniturile efectiv realizate in 2010.
diferenta dintre estimat si efectiv realizat trebuie achitata tot pana la 25 mai 2011, conform noilor reglementari.
daca depuneti declaratia, nu sunteti automat asigurata, trebuie sa semnati un contract cu casa de asigurari de sanatate si cu casa de pensii.
Se depune doar declaratia de venit estimativ. Declaratia de impunere se depune in anul 2011 pentru 2010 (in cazul in care infiintarea a fost in 2010).
Pentru asigurarile de pensii si sanatate se fac contracte individuale.
Ma puteti contacta ptr solutii
la finante trebuie sa depun declaratia privind asig sociale?si dupa cat timp sunt oblogata sa inchei contracte cu casele de asig ?si inca ceva:dupa cat timp imi trimit de la finante suma estimativa care o datorez?certificat fiscal e egal cu CUI de pe certif de inregistrare?