avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... accident rutier
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

accident rutier

Buna seara! am o masina inmatriculata in Anglia si intr-o seara am derapat pe gheata si am avariat usor ,intr-o parcare, 2 masini parcate regulamentar. Eram baut, a venit politia, am suflat in echilotest, mi s-au luat si probe biologice. Mi s-a intocmit dosar penal, mi-au luat permisul, etc.
Asigurarea imi era expirata. M-am inteles cu oamenii sa le fac masinile pe cale amiabila, fara asigurare. Am recunoscut ca sunt vinovat si ca sunt de acord sa le fac masinile, insa dupa posibilitatile mele financiare. Mentionez ca sunt student si ca nu am nici un venit.
Problema este ca posesorul uneia din masini vrea masina facuta la reprezentanta unde pagubele au fost estimate la 15000 ron. Mi se pare o aberatie totala, tinand cont ca e vorba de o tripla crapata, bara de pe spate crapata si hayonul indoit, si inca niste zgarieturi pe o aripa din spate. M-am interesat si la alte service-uri auto unde au estimat costurile reparatiilor la aprox 9000 ron cu piese noi, originale. Iar de la dezmembrari ar ajunge mult mai putin.
Domnul cu masina respectiva nu este de acord sa i-o fac in alta parte. Are acest drept?
Daca ma da in judecata, are vreo relevanta factul ca eram baut, sau se judeca pur si simplu din punct de vedere material?
Si daca acesta castiga procesul, si sunt constient ca se va intampla acest lucru, ce pot pati? Primesc executare silita sau sunt si alte variante? Singurul bun pe care il posez pe numele meu este masina, care nu valoreaza mai mult de 1000 euro
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 23:56, 11 Ianuarie 2010