Buna ziua.
Imi puteti spune, va rog, daca o persoana fizica poate inregistra convorbirile telefonice cu un comerciant, fara a-i cere acordul acestuia? Scopul inregistrarii ar fi de a avea la indemana detalii care tin de produs si de felul in care s-a comportat un comerciant lipsit de seriozitate (pentru ca afirmatiile facute de acesta pot fi retrase).
Asta in ideea ca putini oameni tin minte o convorbire telefonica cap-coada.
Trebuie sa specific ca inregistrarile ar ramane la mine (doar cu rol de monitorizare a afirmatiilor), nu am intentia de a le distribui pe vreo o retea sociala.
Vorbesc despre o situatie de retur a unui produs nou cu defect de fabricatie, in conditiile in care comerciantul minte cu nesimtire c-ar fi "perfect functional" si ca l-am trimis cu alte cuvinte degeaba inapoi.
Buna seara. Mintitul nu se include la "fals in declaratii"? Daca operatorul comercial declara ca produsul returnat este "perfect functional", desi acesta nu este, ceea ce face comerciantul nu se numeste fals in declaratie?