Bună ziua! Soțul meu a achiziționat un telefon mobil dintr-un magazin de electrocasnice. A efectuat plata prin POS. Inițial, POS-ul a avertizat că tranzacția este eșuată. Casierul i-a oferit al doilea POS, la care plata a fost aprobată. Achiziția a fost realizată într-o zi de miercuri, iar în ziua de luni imediat următoare soțul meu și-a verificat soldul prin aplicația bancară și a observat că banii pentru produs i-au fost retrași de două ori. Se pare că și prima plată, unde tranzacția a fost eșuată, a fost de asemenea decontată. Deci soțul a plătit produsul de două ori. Cine, in acest caz, trebuie să îi restituie banii soțului meu, banca sau magazinul? Și dacă da, in ce condiții? Menționez că soțul a sesizat ambele instituții și banca l-a direcționat la magazin, iar magazinul îl lasă în așteptare. Desi soțul meu a adus extras de cont, factura eferentă produsului și bonurile eliberate de POS, atât de primul, cât și de al doilea. Iar magazinul a văzut clar în sistem exact cum este situația. Mulțumesc!
Judecata
dflorin3
Buna ziua.
Prietena mea lucreaza intr-un magazin de electrocasnice...foarte renumit la noi.
Problema este urmatoarea:
Anul trecut in Decembrie 2013,la o ... (vezi toată discuția)