Buna ziua,
Am cumparat un espressor de la Altex in ianuarie 2020. In urma unei defectiuni, in octombrie 2021 a fost in service si reparat conform garantie.
S-a intors din service fiind inlcuita rasnita. Dupa cateva saptamani a inceput sa aiba probleme de functionare si l-am trimis din nou in service in decembrie 2021, ulterior cei de la service au refuzat repararea gratuita invocand urme mecanice etc, intors la Altex cei din magazin au cerut serviceului fisa si au discutat cu ei sa vada care este problema. Se pare ca lipseau suruburi, iar acest aspect a generat alte defectiuni. Le-am menționat celor din service ca tot ei au reparat produsul anterior si ca ei nu au pus suruburile, deci ar trebui sa suporte reparatia. Raspunsul a fost ca a trecut prea mult timo de cand a foat in service si ca trebuia sa ne dam noi seama ca nu are toate suruburile.
Eu ce fac in situatia asta?
Plangere la ANPC si sa decida dumnealor.
Nu sunteti mecanic sa verificati aparatul daca are sau nu toate piesele, este treaba service-ului sa faca asta.