Presedintele unei asociatii de proprietari a dat acordul de sediu de firma in spatiu unui apartament de bloc - spatiu locativ de locuinta, fara avizul proprietarilor invecinati cu spatiu propus ca sediu de firma.
Doresc sa stiu ce prevederi legale au fost incalcate si in ce constau acestea, precum si masurile ce pot fi luate.
Astept raspunsul dvs.
din ce stiu, nu mai este nevoie de avizul vecinilor in cazul sediilor fara activitate
oricum, nu putea presedintele sa-si dea acordul pentru ca pe acel formular trebuie sa precizezi vecinii pe orizontala si verticala, cu nume si semnatura si ma indoiesc ca a semnat presedintele in locul lor
La data de 6 iulie 2020 au intrat în vigoare modificarile în ceea ce privește Legea socieatților nr. 31/1990.
Printre aceste simplificari, una importanta este faptul ca a fost eliminata obligația obtinerii acordului vecinilor la inființarea unei firme.
De la intrarea în vigoare a modificării nu se mai solicita absolut nici un document care sa ateste acordul vecinilor de bloc la înființarea unei societati, cu condiția ca la acea adresă nu se desfașoară absolut niciun tip de activitate economica.