Am incheiat in 30 sept 2019 un contract cu e-on,contract de asistenta tehnica pe o perioada de 24 luni.In 13 aug 2021,cu 45 zile inainte de incetarea contractului am primit o notificare sa-mi exprim acordul in legatura cu noul tarif,iar in cazul in care nu sunt de acord sa le trimit o notificare altfel contractul se prelungeste automat.Le-am trimis notificarea ca nu sunt de acord si nu mai doresc prelungirea contractului.Drept urmare e-on mi-a trimis o factura de 800 lei care reprezentau cele 2 verificari facute in cele 24 luni desi se specifica in contract ca in contul ab de 25 lei pe luna se fac fara a mai plati ceva..Le-am spus ca nu am cerut rezilierea si mi-au spus ca daca am refuzat prelungirea aceasta se considera denuntare unilaterala din partea mea.si trebuie sa platesc reviziile facute in cei 2 ani.Am cerut devizele mi-au spus ca nu-i treaba lor,nu mi-aru raspuns la sesizari abia acum dupa 4 luni imi spun ca-si exprima regretul cu preivire la decizia de renuntare la serviciile oferite prin contractul perfectat.(ce iseamna contract perfectat?)Unde sa ma mai adresez pentru mine refuzul de a prelungi un contract nu este egal cu o reziliere.