Bună ziua,
Asociaţia noastră a încheiat un contract cu societatea TECHEM SRL pentru montarea si citirea prin radio a apometrelor pentru apă caldă si rece. Am fost sunat de presedintele asociatiei sa stabilim o zi când să vină cu montajul. Am stabilit să vină sâmbătă. Ei au venit vineri şi pentru că nu eram acasă mama mea (în vârstă de 83 ani) nu i-a primit. Am laut legătura cu instalatorul care ne-a zis că vine sâmbătă. Nu a venit şi la insistenţele noastre a înaintat termen duminică la ora 9,30. Nu a apărut şi când l-am contactat a zis că nu mai are apometre şi trebuie să facă cerere la firmă. S.a stabilit că pe data de 23.12.2021 să vină să monteze apometrele. Din păcate nu am putut să-mi iau liber de la serviciu aşa că l-am rugat să ne amâne. După această dată nu a mai răspuns la telefon. Menţionez că noi avem apometre şi transmit citirile la societatea care administrează condominiul. M-am trezit că apa o plătesc la pauşeală eu şi încă 3 apartamente. Dar nici consumurile astea nu sunt la fel petru cele 4 apartamente. Ce post să fac ?
Mulţumesc.
Adresati o cerere Asociatiei de Proprietari (presedintelui acestuia) in cuprinsul careia ii prezentati situatia privitoare la instalarea apometrelor si ii solicitati sprijinul in rezolvarea acesteia. Conform legii, Asociatia este reprezentantul proprietarilor in relatiile cu tertii; Dvs. nu aveti un raport juridic direct cu TECHEM.
Sesizati oficial presedintele de asociatie care detine autoritatea si competenta sa dispuna masurile necesare, pentru instalare aparate individuale contorizat utilitati