Pe adresa apartamentului nostru au buletin 3 persoane: eu, soțul și soacra care nu locuiește de facto aici. Mai avem și un copil de 11 luni.
Anul trecut când am făcut contract de salubritate, am declarat 2 persoane (copilul nu era născut). Luna acesta, asociația ce administrează blocul a mărit numărul la 3, fără explicații sau notificare în prealabil.
-este corect, de vreme ce soacra nu locuiește aici, iar copilul este sub 1 un an?
- la nevoie, unde pot contesta?
Apoi, pe factura de întreținere plătim o sumă denumită "fond de reparații". Când am întrebat, nu ni s-a explicat pe ce exact se cheltuie acești bani. Luna trecută s-a stricat o țeavă și am fost facturați în plus, deși noi plătim dintotdeauna acest fond de reparații
- este corect acest lucru? de la asociație nu ni s-a dat nici o explicație.
-nde anume pot ridica acestă problemă mai departe?
În ultimul rând, ni s-a refuzat convocarea unei adunări generale, pe motiv de pandemie.
1. pandemia mai poate dura ani buni;
2. la blocurile învecinate s-au făcut adunări lunile trecute.
-Unde pot ridica problema, de vreme ce, din nou, de la asociație tot ce primim sunt răspunsuri în doi peri și ironie.
nu conteaza varsta copilului.......orice persoana indiferent de varsta, daca locuieste in imobil mai mult de 15zile din luna,este trecuta la intretinere
cereti in scris presedintelui, ce anume reprezinta acel fond de reparatii si pentru ce se strange
puteti merge mai departe, cu o sesizare la primarie, daca nu primiti raspuns din partea asociatiei
Conform disp In vigoare se inregistreaza in evidenta de calcul cote lunare de intretinere orice persoana care domiciliaza provizoriu minimum 15 zile /luna sau definitiv in condominiu
Nu mai exista exceptare de la plata intretinere lunara minor
Orice neclaritate vis-a-vis de sumele impuse in lista de intretinere lunara ,aveti dreptul sa o contestati in termen de 10 zile de la afisare la presedintele de asociatie care detine obligatia legala sa raspunda in termen de 10 zile
Chiar daca este pandemie exista variante pentru convocat si desfasurat adunari generale in care sa se dezbata descarcare de gestiune,votare buget venituri si cheltuieli discutii probleme locatari