avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 882 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensia alimentara in cazul schimbarii numelui si a ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensia alimentara in cazul schimbarii numelui si a plecarii la facultate

Buna ziua! Am 19 ani si sunt studenta, parintii mei fiind despartiti de multi ani, ambii recasatoriti. Tatal meu nu imi mai plateste pensia alimentara de cand am plecat la facultate, motivand aceasta decizie prin faptul ca mi-am schimbat numele de familie(numele mamei dupa casatorie) si de aceea nu imi mai raspunde la telefon, la mesaje. Ce as putea face?
Mi-a dat banii in iunie, 200 lei, dupa care, ultima data, dupa un scandal mare, in decembrie, la inceput, tot 200 lei, dupa luni bune in care nu mi-a platit.
Mentionez ca nu avem o situatie financiara foarte buna, avand in vedere faptul ca stau in alt oras, am de platit cazare, mancare, transport, facultate. Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Joi, 10 Februarie 2022
LyannaS, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 15:58, 10 Februarie 2022
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
il dati frumos in judecata si cereti pensie 1/4 din venitul lui daca nu mai are si alti copii.
Probati ca sunteti studenta si ca nu aveti venituri sau de cat aveti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara marian2007 marian2007 Buna ziua! Am 21 de ani si sunt in primul an la facultate. Parintii sunt divortati,si singurul meu frate se afla sub tutela mamei. As vrea pensie alimentara ... (vezi toată discuția)
Marire pensie alimentara Claudita74 Claudita74 Buna ziua. O colega a divortat si pensia alimentara pentru fata s-a stabilit la 200lei. Dupa noua ani, fostul sot a terminat Academia Navala, a ajuns ofiter ... (vezi toată discuția)