Buna ziua,
Ceva similar i s-a intamplat sotiei acum doua zile. Seara se faceau aceste tranzactii (peste 2500 de lei), iar dimineata sesizam ca i-au fost sparte conturile de gmail, microsoft etc. Precizez ca si platile si accesarile in conturile de mail s-au facut din alte tari (plus nenumarate tentative din multe alte tari)
A sesizat banca. Ei se declara mai optimisti decat ai dumneavoastra, in sensul ca vor verifica. Daca se dovedeste ca nu a facut ea autentificarile, va primi banii integral. Daca prin cine stie ce modalitate ajung la concluzia ca a autentificat, va primi banii, dar va da ceva comision.
Totusi, pe internet, persoane care au patit ceva similar (ca dumneavoastra, de altfel), nu au experiente atat de optimiste.
Citeam fie ca pentru restituire va trebi sa isi dea acordul comerciantul (caruia i-au fost facute platile), care nu cred ca ar accepta vreodata, fie ca banca este obligata sa restituie banii in 24 de ore de la concluzia anchetei.
Intrebarile mele pentru specialistii grupului, sau pentru cei care au avut astfel de experiente ar fi:
1. Ce spune legea? Cine este responsabil si cat de des/rapid se rezolva chestiile astea pe aceasta cale (cu banca)?
2. Este cazul, sau are vreo utilitate sa mergem si la politie? Politia are competenta in astfel de cazuri? Ma refer aici, in special la cazul in care banca ar refuza, sau arunca responsabilitatea restituirii banilor in spatele comerciantului?
Nu, ca s-ar fi înghesuit lumea cu idei, dar țin sa spun ca banca a rezolvat problema... În numai o săptămână. As fi curios, doamna cu problema similara, dacă ați rezolvat.
Dacă știți ca nu ați aprobat nimic, insistați la banca. Nu știu dacă ajuta cu ceva, dar nu cred ca ar strica sa va adresați și politiei. Se pare ca exista un birou care se ocupa de astfel de cazuri. De curiozitate, despre ce banca este vorba?