As dori sa fac o procedura privind intomirea si utilizarea documentelor financiar contabile. In aceasta, pe langa descriere as face si schite pe modele de documente cu datele efectiv de completat in acestea (ce trebuie sa contina fiecare zona a documentelor - in exprimare neacademica). As dori sa stiu daca exista vreo reglementare privind modalitatea si respectarea unor pasi sigur de intomirea unei proceduri.
eu nu am auzit despre asemenea proceduri. dar luati legea contabilitatii sau mai bine vechea "carte verde" in care veti gasi toate documentele contabile si cu explicatiile necesare. :sorry:
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.