avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 566 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Buna ziua. Sunt student in anul 2 la buget dar vreau ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Buna ziua. Sunt student in anul 2 la buget dar vreau sa ma retrag. ...

Buna ziua. Sunt student in anul 2 la buget dar vreau sa ma retrag. Daca anul viitor vreau sa ma inscriu la alta facultate, pot sa intru la buget din nou? Va trebui sa platesc ceva pe undeva?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:14, 24 Martie 2022
Legea 1/2011
art.142
....
(6) O persoană poate beneficia de finanțare de la buget pentru un singur program de licență, pentru un singur program de master și pentru un singur program de doctorat.

(6^1) Persoana care a beneficiat gratuit de școlarizare în cadrul unui program de studii universitare finanțate de la bugetul de stat are, în condițiile legii, dreptul de a urma un alt program de studii universitare în cadrul aceluiași ciclu de studii universitare:
a) în regim cu taxă, dacă instituția de învățământ superior de stat organizează programul și în acest mod;
b) în regim gratuit, cu finanțare de la bugetul de stat, în condițiile în care persoana achită contravaloarea serviciilor de școlarizare de care a beneficiat anterior cu finanțare de la bugetul de stat, integral sau parțial, în cazurile în care programul de studii la care a fost admis este organizat doar cu finanțare integrală de la buget.
.......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Admitere la a doua facultate Moca Loredana Moca Loredana Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu urmatoare nelamurire. Am urmat timp de 3 ani de zile cursurile unei facultati, la buget, insa nu mi-am dat licenta. Acum ... (vezi toată discuția)