Buna ziua,
Societatea a incalcat prevederile art. 5 din Regulamentul (UE) 2016/679 care reglementeaza principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, conform carora datele personale (numele, prenumele, adresa si codul numeric personal, numarul de telefon, e-mail, sanctiuni disciplinare ) trebuie prelucrate in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata si in scopuri determinate, explicite si legitime si nu sunt prelucrate ulterior intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri .
Înainte de a depune o plângere vă rugăm să consultați ”Condițiile procedurale privind adresarea unei plângeri admisibile” reglementate în Procedura de soluționare a plângerilor aprobată Decizia nr. 133/2018.
Dacă v-ați adresat operatorului pentru exercitarea drepturilor ce vă sunt recunoscute de RGPD și nu ați primit răspuns în cel mult o lună de la primirea cererii dvs. de către acesta (în mod excepțional perioada poate fi prelungită cu două luni, cu respectarea anumitor obligații de către operator) sau sunteți nemulţumit/ă de răspunsul primit, vă puteţi adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu plângere însoţită de dovezi.”
~ final discuție ~