Va rog frumos daca ma poate ajuta cineva, punctul 3.2 din ordinul nr.29/N din 1993 pentru contorizarea apei la populatie, institutii si agenti economici, daca perioada in care contorul nu a functionat 27 luni si compania furnizoare de apa nu a remediat problema , si acum factureaza la o medie a ultimelor 10 luni inainte de defectiune, este corect? Societatea nu a mai avut activitate, consumul a fost zero, acum au inlocuit contorul si actureaza regularizari pe 27 luni.
Multumesc!
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In opinia mea nu este corecta abordarea furnizorului, mai ales pentru o perioada atat de mare de nefunctionare.
Incercati sa discutati la conducerea furnizorului, mai uitati-va si la prevederile contractuale. Poate au dreptate, dar dreptatea trebuia sa o faca la momentul respectiv, nu acum, dupa doi ani si ceva.
Este posibil sa va "intalniti" in instanta - care, pentru clarificare o sa puna niste experti sa decida.
Explicati reprezentantilor furnizorului ca apelarea la prev. Ordinului nr. 29/N din 1993, se refera la cazuri punctuale si de durata relativ mica (1-2 luni), nu peste doi ani, in conditiile in care societatea dvs. nu a functionat (am inteles bine?) - desigur, puteti veni cu argumente si dovezi.
Calcul caldura
alina_25
Cum se calculeaza factura la caldura la pausal in functie de numarul de persoane sau in functie de suprafata utila a apartamentului?
Multumesc! (vezi toată discuția)
Pausal
alexaxa
buna ziua. va rog sa imi spuneti daca in afara de legea 230 si hg 1588 mai sunt si alte acte normative care reglementeaza functionarea unei asociatii de ... (vezi toată discuția)