avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 713 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Ce impozit trebuie sa platesc pentru banii obtinuti?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Ce impozit trebuie sa platesc pentru banii obtinuti?

Buna ziua. am 20 de ani si in acest moment lucrez ca si developer/programmer pentru un studio pe platforma Roblox. As dorii sa stiu ce impozit trebuie sa platesc pentru banii obtinuti? *(~857 de dolari pe luna) (nu am nici un contract cu acest studio)
Eu nu ii primesc direct ci primesc lunar o anumita suma de "bani" viirtuali pe aceasta platforma pe care ii convertesc o data pe luna (pot sa ii convertest si mai rar, de exemplu la 2 luni, 3 luni etc..)

Tin sa mentionez ca am completat un formular pentru taxe W-8BEN-E
Ultima modificare: Vineri, 22 Aprilie 2022
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Grama Cornel - Consultant fiscal , Consultant fiscal 13:09, 22 Aprilie 2022
Trebuie sa va autorizati activitatea ca PFA si apoi sa depuneti Declaratia unica pt veniturile obtinute . IMpozit 10% . CAS si CASS veti plati doar daca venitul anual depasrste 12 salarii minime ( pt anul 2022 = 2550 x 12 = 30.600 lei ) .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozit pe venit din strainatate Blueeyy Blueeyy Buna ziua. am 20 de ani si in acest moment lucrez ca si developer pentru un studio pe platforma Roblox. As dorii sa stiu ce impozit trebuie sa platesc pentru ... (vezi toată discuția)
Venituri din activitati independente și dividende gabriela_iurascu gabriela_iurascu Buna ziua! O persoana obtine venituri din activitati independente de pe un PFA, dar si dividende din profitul unui srl. Pentru aceste venituri datoreaza CAS ... (vezi toată discuția)