avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Scutire impozit pentru studentii care lucreaza in IT?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Scutire impozit pentru studentii care lucreaza in IT?

Buna ziua, am auzit recent ca persoanele si STUDENTII care lucreaza in IT pot beneficia de o scutire de la plata impozitului.

In acest moment sunt student in anul 2 la Drept dar si lucrez ca programator pentru un studio de jocuri pe platforma Roblox. Nu am contract de munca. Plata se efectueaza tot pe platforma. (sunt platit in moneda virtuala a platformei iar developerii pot sa converteasca aceste monede in bani) (venitul este cuprins intre 1700-2000 euro pe luna)

Imi poate spune si mie cineva daca sunt eligibil pentru aceasta scutire de la plata impozitului? Si daca da, cum trebuie sa procedez?
Ultima modificare: Sâmbătă, 9 Iulie 2022
Blueeyy, utilizator
Cel mai recent răspuns: Iulian MANEA , Contabil 17:47, 10 Iulie 2022
Bună ziua,

Sunt scutite de impozit doar veniturile din salarii sau asimilate acestora, ceea ce nu este cazul dumneavoastră.

În Codul fiscal avem:

ART. 60 - Scutiri

Sunt scutiți de la plata impozitului pe venit următorii contribuabili:

(...)

2. persoanele fizice, pentru veniturile realizate din salarii și asimilate salariilor prevăzute la art. 76 alin. (1)-(3), ca urmare a desfășurării activității de creare de programe pentru calculator, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului comunicațiilor și societății informaționale, al ministrului muncii și justiției sociale, al ministrului educației naționale și al ministrului finanțelor publice;

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordare scutire de impozit it rox10 rox10 Buna ziua, La firma unde sunt angajata, lucrez in domeniul IT , dar pana la 1 ianuarie 2018 am fost anagajata pe alta functie. De la 1 ianuarie 2018 , ... (vezi toată discuția)