Am inchiriat un contract telefonic cu Vodafone pt serviciile de Tv&internet, la prețul de 10€, servicii instalate în data de 02.03.22 și reziliat in 08.03.22 pt ca serviciile de internet nu au funcționat.
Dupa o lună de zile de la reziliere ni s-a emis o factura de 75 lei.
Avem următoarele întrebări:
1. Contractul este valabil daca noi nu l-am retrimis înapoi semnal?
2. Ce presupune perioada de reziliere de 14 zile a unui contract?
3. La ce instituții putem depune plângere/sesizare ?
4. Cum ne poate afecta neplata facturii ?
Va mulțumim anticipat!
gi-jane2
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
dvs ati sesizat ca nu functioneaza internetul? in ce fel ati reziliat?
cele 14 zile sunt pt retragerea din contract pt contractele incheiate la distanta.
la opc si ancom depuneti plangere
pt neplata facturilor, cand se va strange o suma, va vor da in judecata si ramane de vazut daca vor castiga, sa va angajati avocat daca va dau in judecata.
Am rezolvat, am stat de vorbă cu un Director de magazin, i-am explicat situația, a înțeles, și a zis că nu o sa avem Nice plata pt că nu este ok.
Ba chiar și-au cerut scuze.
Va mulțumesc pentru răspuns.