Am intilnit urmatoare situatie :
Am beneficiat de serviciile unei firme de telefonie fixa si internet o perioada de aproximativ un an si jumatate ,datorita serviciilor proaste respectiv intreruperi de semnal tv , viteza scazuta de internet am solicitat rezilierea ... discuti etc .. nu au dorit mai devreme pe motiv de clauza contract . am insitat am depus o cerere in acest sens la o sucursala a acestora , cu bon etc ....primesc in continuare factura pt servicii tv internet etc ?? Eu am facut contract cu o alta firma imediat dupa ce am reziliat contractul cu aceasta nu am intimpinat nici un fel de problama ... Ce trebuie facut pt stoparea emiteri de facturi ...cui trebuie sa ma adresez ,..... ?
In primul rand trebuie sa va asigurati ca a fost reziliat contractul. Daca nu, sunati in call center si faceti reclamatie pentru stornarea facturilor si eventual cereti sa discutati cu un superior. Daca faceti reclamatia in magazin, solicitati sa discutati cu un manager de magazin. Dar nu plecati de acolo pana nu va asigura ca este reziliat contractul.
In al doilea rand, vedeti daca rezilierea nu a fost stabilita pentru o data ulterioara, eventual la data facturarii. Verificati si pe facturile emise perioada de facturare.