avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua. Nu va suparati, daca eu lucrez ca ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua. Nu va suparati, daca eu lucrez ca ingrijitoare cu ...

Buna ziua. Nu va suparati, daca eu lucrez ca ingrijitoare cu contract semnat in Austria si figurez aici inregistrata, platesc toate taxele; atunci imi apare ceva inregistrat in Romania la Anaf? Adica eu platesc pensia alimentara copiilor la valoarea din Romania, dar daca fostul sot ar banui ca lucrez in strainatate si m-ar da in judecata pentru marirea alocatiei, te poate cauta si gasi la institutiile din tara?
Ma intereseaza strict daca in cazul unui proces, judecatorul poate/ are voie sa ceara situatia mea din Austria prin Anaf Romania. Adica Anaf m-ar gasi unde lucrez, ce fac si cat castig?
Va multumesc din tot sufletul de rabdare si timpul acordat pentru a raspunde.
O zi placuta!
Cel mai recent răspuns: AV. GABRIELA GERBER , Avocat 15:43, 9 Mai 2022
Va poate gasi da, dar nu prin Anaf ci printr o procedura special reglementata prin intermediul Ministerului Justitiei ori direct de catre instanta de judecata. Deci da, se pot afla veniturile oricarei persoane care lucreaza legal in UE.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Alocatia pentru ingrijirea copilului adrian12 adrian12 Unul dintre parinti este angajat in Austria, celalalt are grija de copil de 3 ani in Romania, nefiind angajat (are incheiat un contract de comision ca PF si ... (vezi toată discuția)
Pensie de intretinere pentru major iancucristi iancucristi Buna ziua. Am un baiat major,18 ani, care isi continua studiile la o facultate. Am fost de acord sa-i platesc in continuare pensie alimentara conform ... (vezi toată discuția)