buna ziua, am facut un contract pentru executarea si montarea a 5 piese de mobila la comanda. 3 au fost livrate in regula, unul prezinta defecte si al 5 lea nu a putut fi montat pt ca nu putea fi suspendat asa cum era planificat conform desiignului. Noi am achitat un avans de 50% si acum furnizorul doreste si restul de bani. eu doresc sa returnez cele 2 piese de mobilier care nu au fost montate sau au defecte. in ce conditii pot?
Buna ziua, raspunsul este in functie de conditiile in care ati contractat aceste servicii. Daca ati semnat un contract, atunci trebuie sa cititi clauzele contractuale, daca ati comandat pe internet de asemenea, trebuie analizati termenii si conditiile. Daca nu exista niciun act si aveti cum sa dovediti limitele relatiei contractuale, atunci vanzatorul trebuie sa raspunda pentru buna executie si imposibilitatea partiala de executare a livrarii, micsorand pretul / primind returul pieselor. Notificati-l cu privire la neexecutarile aferente si solicitati reducerea pretului/restituirea bunurilor.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
e vorba despre un produs la comanda. in general, ultima solutie e instanta. si nici acolo nu e sigur ca veti castiga.
dar poate agreati un compromis, in functie de interese si ceea ce scrie in contract. sunt tot felul de detalii, cum ar fi:
a venit prestatorul sa faca masuratori sau i le-ati trimis dvs, sau modul in care ati agreat proiectul.
din ceea ce spuneti, prestatorul ar trebui sa refaca doar corpul cu defecte, desi ceea ce intelegeti dvs prin defect s-ar putea sa nu se potrivesca cu interpretarea furnizorului sau cu intelesul general al unui defect de mobilier.
e nevoie de detalii.