Bună ziua,
Este aberantă pretenția cu copia legalizată, ca de altfel tot comportamentul președintelui. Citiți acest articol:
www.avocatnet.ro/articol_525...
Asociațiile de proprietari nu sunt ocolite de obligația de a respecta Regulamentul european privind protecția datelor (GDPR) și nici de controalele Autorității de Protecția Datelor (ANSPDCP). Asta înseamnă că și acestea trebuie să aplice principiul prelucrării a cât mai puține date, strict necesare. Într-un ghid recent publicat pentru asociațiile de proprietari, Autoritatea a subliniat că asociațiile nu ar trebui să ceară copii după diverse documente ale celor care stau în bloc.
„În ceea ce privește înscrierea persoanelor în cartea de imobil, art. 94 din Norme prevede că aceasta se face în baza actului de identitate, iar pentru copiii sub 14 ani, în baza certificatului de naştere. Pentru înscrierea persoanelor în cartea de imobil nu pot fi solicitate fotocopii ale actelor de identitate, certificatelor de stare civilă sau titlurilor de proprietate, normele stabilind că acestea pot fi doar verificate vizual pentru conformitate”, subliniază ANSPDCP în recentul ghid.
Citiți și Legea 196/2018 și mergeți pregătit la o discuție cu el:
[ link extern ]
Dacă nu găsiți înțelegere insistați la primărie cu problemele pe care le aveți. Abuzurile sunt sancționate cu amenzi serioase - între 2.500 lei la 5.000 lei - și se aplică persoanelor care le fac, nu asociației, deci în caz că ar fi sancționat ar plăti din buzunarul propriu.
De asemenea, exista un anumit format al cererii pentru a deveni membru al asociatiei?
Nu există un format impus, e tot o pretenție absurdă a domnului.