ANPC Buna ziua, am achizitionat un telefon mobil in data de 10.01.2022, la nici 3 luni de la achizitie am fost nevoit sa il duc in service, deoarece acesta se bloca si dadea anumite erori de android, se bloca in sistemul de restare etc. Cei de la service au recunoscut problema si "cica" au inlocuit soft-ul si camerele principale, nu mentioneaza ce produse au inlocuit daca sunt originale etc. Bun, am fost de buna-credinta, si l-am ridicat, l-am utilizat nici o saptamana si acelasi probleme au survenit. L-am dus din nou la service, unde de data aceasta la nici 2 zile de cand l-am bagat in service, m-au sunat ca este gata telefonul pentru ca nu are nimic si sa=l ridic. Atunci am inceput sa fac reclamatii atat la furnizor cat si la service, cu privire ca acest telefon care este unul nu scum 1000 de lei, este stricat si nu poate fi folosit si drept pentru care l-am bagat pentru a 3-a oara in service, astazi am fost sunat sa mi-l ridic, iar, acestia mentioneaza ca merge telefonul desi eu le-am facut un filmulet video cu alt telefon unde arat exact ceea ce spun, sunt sigur este un viciu in aceasta privinta, telefonul fiind defect inca din fabricatie. Am cerut 3 ori sa mi se dea banii inapoi am cerut rezolutuiunea contractului, dar acestia nu vor sa imi dea rezolutiunea, desi am specificat ca nu doresc decat sa imi modific contractul initial prin achizitionearea unui alt mobil mai performant.... Am facut o sesizare la ANPC, dar aceastia raspund in 30 de zile.
1. Care sunt posibilitatile mele sa imi pot recupera banii platiti pana la momentul acesta?
2. Pot sa nu accept sa imi ridic telefonul si ce se intampla cu contractul in situatia aceasta cand acestia nu imi accepta rezolutiunea acestuia?
3. Am inteles ca nu mai exista daca dai produsul de 3 ori acesta or se inlocuieste ori se dau banii inapoi, ori eu oricum nu doresc inlocuirea, doresc schimbarea cotractului, conf Legea 449/2003 actualizata prin Ordonanta 9/2016
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
bogdanA2012 , utilizator
20:32, 8 Iunie 2022