Cum se pot recupera banii pentru comenzi de produse personalizate de la clienți persoane fizice care refuză primirea coletului cu plata ramburs? Nu mă interesează soluții ca ”cere banii înaine”, ci strict cum pot recupera legal banii de la aceste persoane neserioase.
fiind vorba de produse personalizate ma gandesc ca acestea nu au fost comandate de pe un site, nu? despre ce produse este vorba? problema cu produsele comandate de pe site-uri este ca legea acorda clientului un termen pentru razgandire in privinta produsului. Daca nu sunteti in aceasta situatie, se impune analizarea clauzelor contractuale si formularea unei actiuni in instanta.
pe de alta parte, chiar daca suntem in situatia unor produse comandate din mediul online consider ca se pot recupera cheltuielile efectuate pentru livrarea produsului.
E vorba de produse home&deco personalizate după cerințele clientului, COMANDATE ONLINE, unele personalizate chiar cu numele clientului ceea ce reprezintă o daună de 100% - nemaiputând revinde.
Conform legii înțeleg că nu mai pot fi returnate acestea - dar problema pățim că nici nu mai ajunge la client - pur și simplu refuză livrarea. Unii nu răspund nici măcar la telefon.
Nu există nicio formulă legală pentru acestă situație?
sunteti sigur ca nu e vorba de competitori? din experienta proprie cu servicii personalizate, plata se incaseaza 100% la semnarea contractului. se percepe cca 10% pentru machetare, iar dupa acceptul clientului restul. recuperarea se face in instanta