avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Elev dat in judecata de propriul liceu
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Elev dat in judecata de propriul liceu

Buna ziua! Sunt un elev de liceu si in ultimii doi ani am fost hartuit sau intimidat de catre profesori sa " imi tin gura inchisa" legat de problemele din scoala mea. Prin aceleasi lucruri au trecut si alti elevi din liceul meu.
Insa in ultima zi de scoala am rabufnit si am scris o postare pe instagram in care nu recomandam acest liceul celor de clasa a 8a caci ar intampina abuzuri, comportament opresiv si dezinteres din partea cadrelor didactice.

Cateva zile mai tarziu am aflat ca scoala planuieste sa ma dea in judecata pentru defaimarea imaginii instituției. Ar putea face asta?

Mentionez ca am 18 ani. Am nevoie de ajutor. Imi este frica.
Ultima modificare: Vineri, 17 Iunie 2022
Elev25, utilizator
Cel mai recent răspuns: Elev25 , utilizator 22:26, 17 Iunie 2022
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu ai de ce sa iti fie frica ,daca ai părinți iti angajează un avocat care sa iti faca apărări in eventualul proces,.Oricine poate demara un proces dar pana la al castiga e cale lunga,se dau daune morale destul de mici cu atat mai mult un judecator va analiza cu atentie.o astfel de speta fiind vorba de un elev .Probabil vor doar sa te sperie...
In situatia in care procesul ar fi deschis, autoritatile competente ar trebui sa se sesizeze pentru a verifica declaratiile mele? Daca da, atunci ar putea găsi destule dovezi pentru a a justifica veridicitatea afirmatiilor mele?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Minor jignit Doina55 Doina55 Am o problema si nu stiu cum sa o gestionez.Sotul meu are o fetita din prima casatorie in varsta de aproape 16 ani,fetita sa nascut cu probleme serioase la ... (vezi toată discuția)