Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Un proces de insolventa, dosar "0". Dosarul "0" are urmatorul termen in 16.09.2022. Doi creditori au depus cerere de anulare a deciziei adunarii creditorilor de prelungire a planului de reorganizare, dosarele "8" si "9". Eu sunt creditor salariat, parte in dosarul "9", iar in dosarul "8", contestatarul este ANAF. In dosarul "9", solutia pe scurt este: dosar conexat la dosarul "8" si documentul este: Încheiere finală (dezinvestire). Nu se mentioneaza urmatorul termen.
In dosarul nr. "8", solutia este: pentru citarea contestatorilor cu câte un exemplar al întâmpinărilor formulate de practicianul în insolvenţă, iar documentul este: Încheiere anulare cerere. S-a fixat urmatorul termen care coincide cu acela din dosarul "0", 16.09.2022.
Intrebari:
1. Ce inseamna "Incheiere anulare cerere", mentionata ca document in dosarul "8"? S-a anulat cererea depusa de ANAF, deci prelungirea planului de reorganizare ar putea fi confirmata fara a mai astepta termenul din data de 16.09.2022?
2. Ce am eu de facut ca sa pot sa imi incasez pana la urma creantele salariale datorate de angajator pentru o perioada de 10 luni? Mentionez ca insolventa s-a deschis in 2017, deci dureaza de 5 ani, in care creditorilor salariati nu li s-a distribuit nicio creanta, desi prin graficul de plata din planul de reorganizare ar fi trebuit sa incaseze pana acum 38% din creantele salariale mentionate in tabelul definitiv al creantelor.