Un proces de insolventa, dosar "0". Dosarul "0" are urmatorul termen in 16.09.2022. Doi creditori au depus cerere de anulare a deciziei adunarii creditorilor de prelungire a planului de reorganizare, dosarele "8" si "9". Eu sunt creditor salariat, parte in dosarul "9", iar in dosarul "8", contestatarul este ANAF. In dosarul "9", solutia pe scurt este: dosar conexat la dosarul "8" si documentul este: Încheiere finală (dezinvestire). Nu se mentioneaza urmatorul termen.
In dosarul nr. "8", solutia este: pentru citarea contestatorilor cu câte un exemplar al întâmpinărilor formulate de practicianul în insolvenţă, iar documentul este: Încheiere anulare cerere. S-a fixat urmatorul termen care coincide cu acela din dosarul "0", 16.09.2022.
Intrebari:
1. Ce inseamna "Incheiere anulare cerere", mentionata ca document in dosarul "8"? S-a anulat cererea depusa de ANAF, deci prelungirea planului de reorganizare ar putea fi confirmata fara a mai astepta termenul din data de 16.09.2022?
2. Ce am eu de facut ca sa pot sa imi incasez pana la urma creantele salariale datorate de angajator pentru o perioada de 10 luni? Mentionez ca insolventa s-a deschis in 2017, deci dureaza de 5 ani, in care creditorilor salariati nu li s-a distribuit nicio creanta, desi prin graficul de plata din planul de reorganizare ar fi trebuit sa incaseze pana acum 38% din creantele salariale mentionate in tabelul definitiv al creantelor.