Recuperare bani de la Wizz Air
Inainte de pandemie am cumparat bilete de la wizz Air pentru o calatorie. Compania si-a anulat zborul si ne-a dat 2 variante: ne da banii inapoi sau ii lasam in Wallet si ii folosim in urmatorii 2 ani. Am ales - neinspirat - varianta a doua. Acum, vrand sa-i folosesc, trebuia sa mai adaug 100 de lei, pt. care nu era alta optiune decat sa platesc cu cardul. Dar aplicatia mi-a luat toata sum de pe card, nu doar cei 100 de lei, suma initiala ramanand si acum in Wallet. I-am sunat, le-am scris mesaje dar nu imi mai raspunde nimeni. Oare ce as putea sa mai fac?
Pe FB sunt grupuri speciale in limba romana unde clientii firmei respective impartasesc diverse probleme ,afiseaza nr de tel pt reclamatii etc.Va sfatuesc sa cautati si acolo un raspuns,puteti in paralel incerca o sesizare la ANPC.
Pe FB sunt grupuri speciale in limba romana unde clientii firmei respective impartasesc diverse probleme ,afiseaza nr de tel pt reclamatii etc.Va sfatuesc sa cautati si acolo un raspuns,puteti in paralel incerca o sesizare la ANPC.