avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua,acum un an am decis să mă mut de la Engie ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua,acum un an am decis să mă mut de la Engie la Enel ...

Buna ziua,acum un an am decis să mă mut de la Engie la Enel datorita prețului foarte mare la gaze și chiar am semnat un contract foarte avantajos cu Enel,toate bune și frumoase 2 luni de zile după care mă trezesc cu un consum ireal de mare,cu un index imens facturat,deși eu lunar pe data de 7 dau indexul la numărul specificat pe factura, niciodată nu am omis sa dau indexul!!!pe facturi întotdeauna scrie regularizare+estimare.Am trecut o data cu vedere,am trecut de 2 ori,am platit sume imense fie toamna fie iarna pt un consum umflat de ei,eu întotdeauna am avut consum de maximum 300 kWh iarna și maxim 60 vara,in tot acest timp am depus reclamații peste reclamații dar degeaba,nimeni absolut nimeni nu a mișcat un deget măcar să verifice de ce Enel are acest tupeu sa îmi factureze un consum ireal de mare la fiecare 15 zile.Va rog să mă credeți că de un an simt că cedez psihic,le am scris zeci de mailuri in care le spuneam că dau indexul lunar și ei îmi facturează cat vor ei,le am dat până și înregistrarea telefonică cu indexul dat dar degeaba,de fiecare data îmi trimit același mail in care îmi spun un Nr de telefon unde sa transmit indexul(mai fac și pe prosti că nu primit indexul).Am platit până acum zeci de milioane de frica sa nu rămân fără gaze,nu știu ce să mai fac nu știu unde să mă mai adresez, ANPC și ANRE nu au făcut absolut nimic la câte reclamații le am trimis,daca mai e cineva in stiuatia mea și a găsit o soluție va implor să mă ajutați și pe mine și va mulțumesc foarte mult.
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 11:37, 6 Iulie 2022
Eu as mai face o ultima incercare la furnizor, ANPC si ANRE cu o sesizare a acestor fapte si in ea as scrie ca o sa fac cazul public daca nu gasesc rezolvare in termenele legale ( parca 45 de zile).

Nu gasiti rezolvare... apelati la televiziuni, presa..., pare un caz de care ar fi interesate.
Și ce rezolv daca mă duc la televiziuni?îmi vor da banii înapoi Enel? niciodată!!!daca nu sunt in stare ANPC și ANRE sa rezolve banii luați ilegal de la persoane care nu au nici o putere să se lupte cu furnizorii dar televiziunile...

Ionut.ion a scris:

Eu as mai face o ultima incercare la furnizor, ANPC si ANRE cu o sesizare a acestor fapte si in ea as scrie ca o sa fac cazul public daca nu gasesc rezolvare in termenele legale ( parca 45 de zile).

Nu gasiti rezolvare... apelati la televiziuni, presa..., pare un caz de care ar fi interesate.

Televiziunea o sa intrebe pe cei de la ANPC si ANRE care este stadiul solicitarilor dvs. si o sa ceara un punct de vedere si de la furnizor.
O alta solutie ar fi un proces, daca credeti ca cea de sus nu ajuta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! daca am un contract de gaze naturale, persoana juridica, ... Alysa Alina Alysa Alina Buna ziua! Daca am un contract de gaze naturale, persoana juridica, încheiat în 2018 în derulare cu ENGIE în care prețul cel mai mare calculat la ... (vezi toată discuția)
Bună seara!!!!am aflat ca sunt client enel pt gaze naturale..contractul ... Paras1 Paras1 Bună seara!!!!Am aflat ca sunt client Enel pt gaze naturale..contractul fiind falsificat...nu am semnat nimic...am cerut originalul de la ei și spun ca nu au ... (vezi toată discuția)
Probleme furnizor de ultima instanta element94 element94 Salutare. In data de 26 Noiembrie am primit o notificare de la Engie, cum ca Restart Energy a renuntat la noi ca si client ( gaz ). Daca nu dorim sa ramanem ... (vezi toată discuția)