Ce cheltuieli atit de mari sunt repartizate in asociatia dvs. pe numarul de persoane ? Grosul cheltuielilor sunt repartizate pe CPI, adica sunt cheltuieli legate de marimea proprietatii. In lege scrie asa:
Articolul 82
(5) Dacă adunarea generală a asociației de proprietari hotărăște în acest sens,
comitetul executiv stabilește cotele de participare pe persoană la cheltuielile aferente persoanelor care locuiesc temporar, minimum 15 zile pe lună, și stabilește perioada pentru care proprietarii, respectiv chiriașii, au dreptul de a solicita, în scris, scutirea de la plata cheltuielilor pe persoană și care trebuie să fie de cel puțin 15 zile pe lună, conform hotărârii adunării generale.
Prin urmare, cei nemultumiti de situatie initiati o AG, intrunind acel numar de minim 20% si transati problema. Adica discutati si aprobati un regulament in acest sens.
Articolul 47
(3) Adunarea generală ordinară se convoacă de către:
a) președintele asociației de proprietari sau comitetul executiv;
b) cel puțin 20% din numărul proprietarilor membri ai asociației de proprietari.
[ link extern ]