avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1671 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. De aproximativ 2 luni am comandat online un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. De aproximativ 2 luni am comandat online un inel cu ...

Buna ziua. De aproximativ 2 luni am comandat online un inel cu diamant. Am configurat diamantul dupa preferintele mele, am primit confirmarea comenzii cu caracteristicile alese, am platit integral iar dupa un timp de asteptare am primit inelul cu diamant doar ca diamantul respectiv este inferior din punct de vedere al caracteristicilor fata de cel comandat si platit. Ce imi recomandati sa fac in cazul de fata avand in vedere ca intampin dificultati in comunicarea cu vanzatorul?
Cel mai recent răspuns: LucianXP , utilizator 09:03, 26 Iulie 2022
Primul lucru este sa faceti o expertiza care sa confirme diferenta de calitate intre ce ati comandat si ce ati primit.
Al doilea sa notificati vanzatorul cu privire la acest lucru si sa-i cereti sa readuca la conformitate/ inlocuiasca, dupa caz produsul
Apoi sa faceti reclamatie la ANPC (care si certifica producatorii de bijuterii)
Ultima solutie este instanta, daca ANPC nu a rezolvat.
Toate acestea sunt valabile doar in cazul in care firma este ROMANEASCA.
Ultima modificare: Marți, 26 Iulie 2022
adriandimitriu, utilizator


adriandimitriu a scris:

Primul lucru este sa faceti o expertiza care sa confirme diferenta de calitate intre ce ati comandat si ce ati primit.
Al doilea sa notificati vanzatorul cu privire la acest lucru si sa-i cereti sa readuca la conformitate/ inlocuiasca, dupa caz produsul
Apoi sa faceti reclamatie la ANPC (care si certifica producatorii de bijuterii)
Ultima solutie este instanta, daca ANPC nu a rezolvat.
Toate acestea sunt valabile doar in cazul in care firma este ROMANEASCA.

Am primit un certificat international GIA care atesta calitatea diamantului, specificatiile fiind inferioare, si chiar vanzatorul a recunoscut acest lucru. A zis ca l-a trimis asa ca sa “trimita ceva, sa nu mai astept”

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Achizitionari bunuri si nerespectarea termenului de livrare Diana_Dienush Diana_Dienush Buna ziua, As dori o recomandare din partea dvs. Problema sta in felul urmator: Am fost recent la magazinul X de bijuterii si am cerut sa ne prezinte ... (vezi toată discuția)
Recuperare bani achitati pentru marfa care nu a fost livrata nici dupa 2 luni, termenul de livrare fiind 15 zile plita plita Bună ziua! Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată ... (vezi toată discuția)
Comanda online - neonorata ionita_add ionita_add Buna seara, In data de 11.11.2015 am efectuat o comanda online la firma importanta de vanzari. Am comandat un smartfone in val de 1300lei. Plata s-a ... (vezi toată discuția)