avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 741 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii intretinere persoane
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

intretinere persoane

As vrea sa stiu daca pot avea copilul in intretinere pentru a beneficia de asigurarile de sanatate in conditiile in care este elev si are un contract platit la un club de fotbal.

Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 22:57, 18 Ianuarie 2010
Da, copii pana la 18 ani sunt considerati in intretinerea parintilor. legea nu face niciun fel de distinctie sau limitare, deci nu are relevanta ca are un astfel de contrcat.
Potrivit Legii 95/2006-Art. 213. - (1) Urmatoarele categorii de persoane beneficiaza de asigurare, fara plata contributiei:
a) toti copiii pana la varsta de 18 ani, tinerii de la 18 ani pana la varsta de 26 de ani, daca sunt elevi, inclusiv absolventii de liceu, pana la inceperea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni, ucenici sau studenti si daca nu realizeaza venituri din munca;

Dvs faceti o declaratie pe proprie raspundere in care declarati copilul in intretinerea dvs.,atasati certificat de nastere copil si adeverinta de la celalalt parinte ca nu il are in intretinere.
Punerea in aplicare a solicitarii dvs. se face cu data de 1 a lunii urmatoare depunerii actelor.
Ultima modificare: Luni, 18 Ianuarie 2010
Angela D, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Copilul poate fi coasigurat al mamei sale? gabitza1980 gabitza1980 o doamna este divortata de sotul ei.are fetita de 12 ani in intretinere.poate fi minora trecuta ca si coasigurat al mamei sale? ce trebuie facut? am vazut in ... (vezi toată discuția)
Coasigurare sudeata sudeata copilul meu, in varsta de 20 de ani, nu lucreaza, nu are nici ajutor de somaj - deci nu are nici asigurare medicala. Ca parinte il pot coasigura pe asigurarea ... (vezi toată discuția)