Buna ziua! Telefonul meu in garantie extinsa s-a stricat in urma cu 12 zile.Acum 11 zile am contactat comerciantul si am trimis telefonul in service pe garantie.Am fost contactat de catre service si le-am explicat defectul (componenta dezlipita de pe placa de baza) si faptul ca nu vreau schimbata toata placa de baza deoarece am date importante,in cazul in care nu este reparat doresc sa fie returnat fara a mai fi reparat.Ei mi-au spus ca nu este nici o problema nu va fi inlocuita placa si va transmite serviceului indicatiile mele si ca ma vor anunta ce piese vor schimba la el.Acum 2-3 zile apelez service-ul si aflu ca telefonul meu a fost transferat la alta firma si ei au schimbat toata placa de baza.Am intrebat daca pot primi placa veche si mi-au spus ca nu mi-o pot oferi deoarece firma respectiva nu poate da placa inapoi. Telefonul a ajuns la comerciant reparat cu o noua placa dar eu am nevoie de placa veche pentru a recupera datele.Pot face ceva in privinta asta? Multumesc!