Acum 2 zile mi s-a stricat un telefon Samsung inca in garantie, care nu mai reusea sa porneasca deloc (automat nu am putut sa sterg decat datele pe care le aveam in cardul de memorie, nu si cele ramase pe telefon)
L-am dus sa il repare si mi-au schimbat placa de baza pe motiv ca cea veche nu mai poate fi reparata. Am solicitat si placa veche avand in vedere ca nu am putut sa sterg datele de pe ea, iar domnii de acolo mi-au spus sa mai astept putin ca sa vada ce pot face.
In cele din urma au reusit sa porneasca placa veche si au venit cu ea la mine ca sa imi arate ca au sters datele de pe ea. Le-am solicitat placa, dar mi-au spus ca nu se poate, nici macar contra cost.
Am vreun drept aici? Pot sa fac ceva in privinta asta?
Nu aveți nici un drept. Telefonul a fost reparat. Dacă nu există clauze speciale în contract, piesele defecte sunt ale depanatorului. Garanțiile se referă doar la buna funcționare.
fireste, daca si depanatorul e de acord. si, evident, daca nu e prea tarziu.
de fapt nu trebuie nici un act aditional, e nevoie doar sa platiti reparatia. dupa cum ati descris-o, ar trebui sa coste cam cat telefonul nou.