avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1008 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Poate angajatorul sa imi inceteze contractul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Poate angajatorul sa imi inceteze contractul de drepturi de autor daca sunt insarcinata in concediu medical sau prenatal?

Buna ziua. Sunt insarcinata in 29 de saptamani si din saptamana 14 sunt in concediu medical, cu o intrerupere de cateva zile. In cadrul agentiei unde sunt agajata se fac restructurari si reorganizari. Precizez ca venitul meu lunar de la agentie este format din contract de munca si contract de drepturi de autor. Intrebarea mea este daca angajatorul imi poate desfiinta contractul de drepturi de autor in aceasta perioada de concediu medical sau peste 3 saptamani cand intru in prenatal? Dar sa imi micsoreze salariul poate? De dat afara, din cate am inteles, nu ma poate da, atata timp cat nu se desfiinteaza firma. Va multumesc frumos
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 12:42, 19 Ianuarie 2010
Buna ziua,
cat timp sunteti in concediu medical, nu se pot face niciun fel de modificari asupra contractului d.voastra, el fiind suspendat in momentul intrarii in concediu medical.
Dar in concediu de maternitate (prenatal si postnatal)? Multumesc ... O zi buna
ramona.bosinceanu a scris:
Buna ziua,
cat timp sunteti in concediu medical, nu se pot face niciun fel de modificari asupra contractului d.voastra, el fiind suspendat in momentul intrarii in concediu medical.