Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am urmatoarea situatie: acum un an am încheiat un contract de prestari servicii in cadrul unui proiect POCU. Contractul prevede cadrul general si pretul, iar anexa detaliază serviciile oferite.
Fata de anul trecut, preturile au crescut si la solicitarea furnizorului ar putea fi ajustate prevederile din anexa fara a umbla la contract, adica sa ne incadram in acelasi pret si să se respecte conditia generala (e vorba de realizarea unor excursii pentru elevi). Practic se elimina 1 obiectiv de vizita, se reduc costurile pentru anumite optiuni din excursie, dar aceasta se va realiza pe același traseu si cu aceleași obiective principale.
Cum ar trebui procedat?
Sigur că un contract între două părți se poate modifica prin acordul lor. Însă nu știu ce impact ar putea avea această modificare în cazul proiectului POCU. Va trebui văzute condițiile în care v-a fost acordată finanțarea și dacă nu cumva sunteți obligați să păstrați contractul de prestări servicii în forma în care era inițial. Trebuie analizate actele.
Contractul prevede ca in cazul in care conditiile devin neconvenabile financiare se poate renegocia sau rezilia cu acordul partuilor. Ideea este ca nu e nimeni absurd sa ceara ca cineva sa iti furnizeze niste servicii convenite anul trecut la acelasi pret ca acum.
Cel mai simplu inteleg ca este sa se rezilieze contractul vechi de comun acord si sa se contracteze serviciile din nou la preturi actualizate