Salutare tuturor...
sunt in cautare de ajutor cu o mica problema...
societatea a cumparat de la o alta societate, prin comanda telefonica, cu plata prin transfer bancar si livrare prin curierat, un cap de printare pentru o imprimanta... capul a fost livrat, dar dupa montaj s-au gasit niste probleme ale piesei...
acum, vanzatorul, o cam lalaie... ca nu stie, ca nu e vina lui, ca garantat merge, ca bla-bla-bla... ce variante am sa imi recuperez macar banii pentru piesa comandata? suma nu este mica... aprox 9000ron platita pentru o piesa nefunctionala...
toate operatiunile de montaj au fost realizate cu instructiunile si ghidajul telefonic si video prin whatsapp
Dacă era o persoana fizica se putea adresa ANPC,persoana juridica poate începe o corespondenta cu soc care a livrat în care prezintă nemulțumirile ,apoi o notificare prin av , proces etc..
din nefericire, achizitia a fost facuta de societate, nu de persoana fizica... discutiile s-au purtat telefonic, vanzatorul refuzand sa mai raspunda la mesajele de pe whatsapp...
Nu contează ca răspunde sau nu dvs trimiteți un mail cu problemele constatate, solicitați remedierea,înlocuirea ulterior transmiteți o notificare redactata de un av prin posta cu confirmare de primire etcetc.
Nu contează ca răspunde sau nu dvs trimiteți un mail cu problemele constatate, solicitați remedierea,înlocuirea ulterior transmiteți o notificare redactata de un av prin posta cu confirmare de primire etcetc.
s-au facut acesti pasi... s-a trimis notificare prin curier si posta, a refuzat primirea... m-a sunat si mi-a zis ca refuza inlocuirea sau schimbarea produsului ca a fost deteliorat de mine si ca n-am ce sa ii fac