avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Service Garantie auto
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Service Garantie auto

Buna ziua!

Am o problema legata de repararea in garantie a unui produs mai exact,in data de 21.05.2011 am facut comanda de autoturism; ,achizitionarea autoturismului sa facut prin credit auto,in data de 08.08.2011 autoturismul a fost livrat societati in vederea finalizari comenzi date in data de 21.05.2011 de catre mine.
Dupa achizitionare la aproximativ 1 luna de zile am constatat un zgomot nefiresc(o problema) am mers la reprezentanta de unde am achizitionat autoturismul in vederea verificari si remedieri problemei constatate de mine,nu sa confirmat nici o problema din partea lor si mai mult drept lamurire la problema constatata de mine,mau asigurat ca asa functioneaza orice autoturism diesel.

Dupa mai multe sesizari(respectiv de 5 ori)timp pierdut de mine,cu aceasi problema,la aceasi reprezentanta,deoarece zgomotul sesizat de mine sa amplificat acustic,au constatat si cei de la service ca ar fi o piesa anume defecta si au urmat procedurile de reparatie pe garantie,autoturismul nu a fost oprit la reprezentanta urmand sa ma informeze telefonic atunci cand piesa va fi livrata in vederea reparatiei,desigur au trecut mai bine de 2 saptamani fara sa primesc vreun telefon,am contactat reprezentanta telefonic si am fost informat ca piesa respectiva era disponibila in vederea reparatiei celei defecte,nu stiu daca mai stateam mai mult timp eram sau nu informat!

Dupa reparatia autoturismului defectele incepeau sa apara rand pe rand.
La mai bine dupa 21 de luni(garantia autoturismului fiind de 24 luni) dupa o verificare amanuntita la reprezentanta sau constatat 3 mari defecte(Volanta,caseta directie,cutia de viteze) masina avand doar 31000 km parcusi,sa facut receptia in service pe data de 27.05.2013 si in 33 de zile lucratoare(din data de 27.05.2013 pana la 11.07.2013) nu a fost remediata problema pe motiv ca nu au ajuns piesele din germania!-IMPOSIBIL -!Mai am 1 luna de garantie Am sunat la alta reprezentanta si am fost informat ca in 7 zile lucratore sunt livrate piesele.

In acest sens va rog frumos daca exista o cale legala de a putea cere socoteala reprezentantei respective ,daca exista vreun articol de lege de care ma pot lega pentru o eventuala reclamatie la ANPCI! Am posibilitatea refuzari acestui produs si inlocuirea acestuia cu unul nou din cauza prea multor reparati survenite in perioada garantiei?Sunt obligati sa-mi ofere garantie pentru piesele schimbate?Am cerut deviz de reparatie si au spus ca nu se poate da.

Adresa de email pentru un eventual raspuns este chiritaconstantin@ymail.com
Va multumesc!

Editat - Cititi va rog Regulamentul de postare in forum: 2.13. Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele.
www.avocatnet.ro/content/tag...

Ultima modificare: Joi, 11 Iulie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: constantinchirita , utilizator 09:46, 12 Iulie 2013
Mergeti si faceti o sesizare la OPC, ei sunt in masura sa va dea mai multe sfaturi. Piesele schimbate trebuie sa primeasca o noua garantie si trebuie sa primiti ceva la mana care sa arate ce anume s-a schimbat si cand, care au fost problemele. Ati facut sesizarea inainte de expirarea garantiei, practic produsul s-a stricat in garantie, chiar daca piesele ajung mai tarziu, nu e treaba dvs. Ati cumparat autoturismul nou sau second? Problemele mentionate sunt dubioase, in service-urile noastre se practica inlocuirea pieselor functionale cu altele vechi.
masina este noua si mai are 1 luna garantie astazi depun reclamatie la ANPCI sper sa se rezolve,oricum caut si un expert tehnic judiciar pentru verificarea masini si a pieselor inlocuite
Ultima modificare: Vineri, 12 Iulie 2013
Ares-3, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Telefon in garantie - schimbat piesa defecta cu piesa veche xciprian xciprian Buna ziua, In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in ... (vezi toată discuția)
Inlocuire autoturism in perioada de garantie. mircea1986 mircea1986 Intrebare: Este posibila inlocuirea unui autoturism cumparat de nou, aflat inca in perioada de garantie, cu defect de fabricatie pe care dealer-ul nu il ... (vezi toată discuția)
Probleme autoturism nou cumparat. artmir artmir Buna ziua. In data de 26.10.2020, am achizitionat un autoturism nou, marca KIA, de la reprezentanta KIA. In data de 28.03.2021, la pornirea autoturismului s-a ... (vezi toată discuția)