Motivul primei sesizari catre ANPC a fost pentru taxarea cu 25 lei administrare card, in conditiile in care am pachetul "zero tot" si am respectat toate conditiile impuse de banca pentru a beneficia de acest pachet. Am mers intr-o agentie unde pur si simplu tanti a ras de mine cand am cerut sa-mi restituie acea suma. Tot atunci am cerut sa-mi scot toti banii din cont si sa il inchida cu tot cu card, dar mi-a spus ca nu se poate,ca suma este mare si trebuie sa fac cerere telefonica pt marire plafon retragere. Am cerut marirea plafonului, si in 2 zile am reusit sa scot toata suma, apoi am cerut sa-mi restituie cei 25 lei si sa inchida contul(telefonic si pe mail). Cei din callcenter au spus ca nu ma pot ajuta cu nimic, iar la sesizarea online am primit un mail ca au luat la cunostinta, si ca trebuie sa merg iar in agentie sa se faca misto pe seama mea.
Cand am vazut ca nu se poate rezolva amiabil, am facut sesizarea cu specificatia ca-mi vreau cei 25 lei si totodata sa inchida contul, deoarece consider ca nu au respectat conditiile din contract, deci contractul este nul din punctul meu de vedere.
Mi-au oferit 100 lei voucer emag sa-mi retrag plngerea, dar nu am retras nimic.
In cateva zile am primit raspuns de la ANPC ca banca imi va restitui banii, si asa s-a si intamplat, doar ca nu mi-au inchis si contul.
Am sunat la banca sa-l inchida, dar dupa o convorbire de peste o ora (din care 45 min am asteptat sa ma preia un operator), au spus ca nu se poate inchide doar intr-o agentie.
Am facut o cerere online din aplicatia bancii la care bine inteles ca mi-au raspuns formal ca nu se poate.
O perioada de vreo 2 luni nu i-am mai bagat in seama, pana cand am fost sunat sa ma atentioneze ca datorez o anumita suma.
Am mers la o agentie si mi-au spus ca este vorba de comisioane de administrare cont, si ca daca nu le platesc nu imi inchid contul.
Daca ei au incalcat termenii din contract, acel contract mai este valabil?