Buna seara. Va rog, am nevoie de o explicatie. Am o societate neplatitoare de tva si mi-am instalat aparat pentru incarcari electronice. Facturile de la paypoint pentru vanzarea de incarcari electronice le primesc o data pe saptamana. Nu stiu in ce cont sa inregistrez incasarile, facturile si tot ce tine de paypoint, In casa de marcat trebuie facut departament separat pentru incarcari electronice? Va multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.