Fiindcă așa este normal, să menționați datele de identificare pe care le aveți, adică și domiciliul, nu numai numele și adresa de email. Pe cartea dvs de identitate este trecut numele, adresa, CNP, etc, nu doar numele și adresa de email. Răspunsul la petiție va fi transmis și prin poștă, situație în care trebuie cunoscută adresa dvs.
CrysNico1971
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dacă petiția e anonimă nu se ia in considerare, conform art. 7 din OG 27/2002
Art. 7
Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează, potrivit prezentei ordonanţe.
Legea 544 nu se referă la petiții, ci la accesul persoanelor la informațiile de interes public.
La art. 6 alin. 3 din Legea 544/2001 se prevede: (3) Solicitarea în scris a informaţiilor de interes public cuprinde următoarele elemente:
a) autoritatea sau instituţia publică la care se adresează cererea;
b) informaţia solicitată, astfel încât să permită autorităţii sau instituţiei publice identificarea informaţiei de interes public;
c) numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.
Cum Legea 544 este din 2001, fără a interveni modificări ale acestui articol până acum, în mod sigur adresa de care amintește articolul, este adresa de domiciliu sau de reședință, în niciun caz adresa de e-mail.
De altfel nici nu prea se foloseau adrese de e-mail la acea dată de către instituțiile publice.
Atenție! Solicitarea se face în scris sau verbal, nu prin e-mail. Așa că dacă dorința dvs. este să obțineți un răspuns cât mai rapid, ar fi bine să transmiteți datele solicitate.
Date de identificare
fundy
Cf.OG 27 pentru solutionarea petitiilor, petitiile anonime sau cele care nu contin datele de identificare ale petitionarului, se claseaza.Stie cineva ce ... (vezi toată discuția)