avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am fost prins de un echipaj de politie in parc avand ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am fost prins de un echipaj de politie in parc avand la mine ...

Am fost prins de un echipaj de politie in parc avand la mine o cantitate infima (0.1 grame) de marijuana. La sectie am spus ca era pt consum propriu si ca am mai consumat ocazional. De asemenea este prima abatere, nu am mai avut nici un fel de probleme cu politia si sunt student la Politehnica. Mi a fost spus ca urmeaza sa platesc o amenda si ca asta e tot si ca nu o sa patesc nimic. La ce trebuie sa ma astept? Dosarul penal se va incheia dupa achitarea amenzii?
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 16:17, 7 Octombrie 2022
Amenda este una penala, ceea ce presupune condamnarea, deci trimiterea in judecata.
O sa fiți chemat la DIICOT pentru audiere.
Amenda penală ar însemna cazier și nu va ajuta.

Incercati sa mergeti la audiere cu avocat ca sa se faca tot posibilul sa ieșiți fără cazier din aceasta situație.

Scris din București 2022
Ultima modificare: Vineri, 7 Octombrie 2022
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Posesie si consum marijuana Guci244 Guci244 Buna ziua! Acum o saptamana am fost prins de jandarmi impreuna cu 4 prieteni in timp ce consumam marijuana. Jandarmii mi-au gasit o cantitate redusa si infima ... (vezi toată discuția)
Am dat de dracu' sau nu ? - marijuana Konvicted Konvicted Salutare...sunt un tanar de 29 de ani din bucuresti si acum circa 2 luni am fost prins cu sub 1 gram de canabis intr un parc de POLITIA ROMANA ...am fost dus ... (vezi toată discuția)