Bună seara!
Am cumpărat niște produse online și am plătit cu cardul soțului, eu neavând unul. Pentru că produsele nu au fost conform așteptărilor, am cerut retur. Firma mi-a cerut contul în care să ramburseze suma aferentă returului. Am dat contul soțului. Mi-au cerut să completez o declarație în care să le ofer datele din buletinul meu, dar și al soțului (număr, serie și cnp). Am refuzat, deoarece nu mi se pare ok să le furnizez aceste date. Ei îmi spun că așa cere legea. E corect ce vor?
N-au avut probleme când am plătit cu cardul lui, dar cer prea multe date pentru a face o rambursare în același cont.
Nu se poate lua legătura cu cei de la ANPC. La telefon nu răspunde nimeni iar formularul de sesizare online nu se încarcă.
SOS1000 a scris:
Nu este nevoie de alte date in afara de codul IBAN si numele titularului cardului . Este un abuz ce v-au cerut , amenintati-i ca faceti reclamatie la ANPC .