buna ziua!as dori sa intreb si eu comunitatea cum se procedeaza in cazul in care administratorul unei asociatii de proprietari nu doreste restituirea arhivei.mentionez ca si a insusit o fara acordul nimanui si o tine in casa proprie.multumesc pentru ajutor
In PV de predare-primire intre vechiul si noul administrator trebuie sa existe o prevedere legata de detinerea arhivei.
Daca nu va intelegeti pe cale amiabila se poate deschide actiune in instanta.
Disp L nr 196/2018 prevede concret procedura predare arhiva de catre administratorul de imobil in cazul incetarii raporturilor de munca
Asociatia de proprietari prin reprezentant legal detine autoritatea si competenta sa dispuna masurile legale pentru preluare arhiva
Documentele asociatiei de proprietari trebuie sa fie arhivate la sediul administrativ al asociatiei de proprietari
Initial asociatia de proprietari prin reprezentant legal sa notifice oficial administratorul de imobil cu obligatia respectarii dispozitiilor in domeniu sa predea documentele asociatiei de proprietari-sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta